کتاب نکات طلایی برند و برندینگ
صفحه
شروع هر کسب و کار بدون محوریت برند یک عمل نابخشودنی است.
“دکتر سمیعی نصر“
کارکنان به عنوان مشتريان اول، قدرتمند ترین عامل در تقویت ويا تضعیف برند می باشند؛ زیرا که آنها همیشه در تعامل مستمر با مشتری می باشند. “تیم کوک مدیر عامل اپل ”
برند مثل روح، نامرئی است که به وسیله نام و نشان تجاری و هر خصوصیت دیگر به کالبد محصول یا خدمت دمیده و با آنها عجین میشود. قابل دیدن نیست؛ اما برای مردم و مشتریانش حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
“تام پیتر سخنران برجسته در مقوله برندینگ”
من شیفتۀ کلمات قصار، و جملات کوتاه و با معنی که می تواند باعث خلاقیت و شروع یک تغیر در کسب و کار و زندگی و نگاه انسان به زندگی شود هستم.
گاهی یک جملۀ کوتاه میتواند ماهها و سال در ذهن و ضمیر ما بماند و در نگرش ما به زندگی تاثیرگذار باشد.
جملات کوتاه قرصهای اشتهاآوری هستند که میتوانند هر نویسندهای را به نوشتن و تولید محتوا وادارند. دیوید اگیلوی،کسی که از او به عنوان پدر تبلیغات نام می برند می گوید:من عادت داشتم برای نوشتن هر پیام تبلیغاتی نیم ساعتی فرهنگ جملات قصار آکسفورد را بخوانم
در این کتاب جملات قصار، متن های زیبا از بزرگان، کارافرینهای جهان و حرف های پند آموز آنها را در خصوص مقوله برند و برندینگ آماد کرده ایم که همگی مضامین انگیزشی و نوآورانه دارد و می تواند یک کسب و کار را متحول نماید. و امیدواریم که این جملات مورد پسند شما قرار بگیرد