هفت رویکرد در مدیریت برند
صفحه
کتاب هفت رویکرد مدیریت برند را با 7 رويکرد اساساً برداشتهاي مختلفي از برند، ماهيت تعامل و ارتباط برند با مشتري و نحوه خلق و مديريت ارزش گذاري برند را عرضه مي نمايد. درك اين هفت رويکرد بصورت مجزا، بينش عميقي را نسبت به ضعف ها و قوت هاي هر رويکرد ایجاد نموده و پس از آن نیز کلیت پتانسیل مدیریت برند را روشن می کند. اين درك جامع، خواننده را قادر مي سازد تا ضمن آشنائي با ديدگاههاي مختلف، استراتژي هـاي مناسبي را بـراي خلق برنـد مورد علاقـه خـود كه مـنطبق با چـالش هـا و فرصت هاي مكاني و زماني خود مي بيند، تدوين نمايد.
اين هفت رويکرد عبارتند از :
شناسايي اين 7 رويکرد مبتني بر تحليل گسترده مؤثرترين مقالات تحقيقي برند كه بين سال هاي 1985 و 2006 منتشر شده اند مي باشد (300 مقاله از مجلاتی همچون مجله بازاريابي، مجله تحقیقات بازاریابی، مجله تحقیقات مصرف کننده، مجله اروپايي بازاريابي و مجله بررسی بازرگانی هاروارد).
از طرفی از آنجايي که دانش ـ علمي ـ دائما در حال گسترش است اين رويکردها نيز ثابت نخواهند بود و احتمالا نظريات جديدي در آينده ظهور خواهند کرد.