صفحه اینستاگرام
صفحه رسمی
صفحه رسمی دکتر سمیعی نصر در اینستاگرام
۱) مدير كارخانه ايران ياسا 1361
۲) عضو هيئت علمی دانشگاه از 1370
۳) مشاور بین الملل در شركت سرمايه گذاری ايران خودرو 1382
۴) عضو هیئت مدیره در شرکت فورج البرز – ایران خودرو 1382
۵) مدیر بازاریابی ایران خودرو با تمرکز بر برندینگ پروژه مشترک ایران خودرو و پژو فرانسه 1383
۶) مشاور قائم مقام در توسعه بازار ایران خودرو 1384
۷) مشاور مدیر عامل در امور بین الملل و برندینگ شرکت ایساکو 1385
۸) قائم مقام و مشاور برندینگ مدير عامل شركت راك شيمی 1388
۹) مشاور مدیرعامل در برندینگ شرکت BMW در ایران 1393
۱۰) مدیر عامل شرکت “گروه مشاورین برند” از سال 1390
۱۱) مشاور عالی مدیرعامل منطقه آزاد کیش در برندینگ کیش 1390
۱۲) مدیر پروژه انتقال تکنولوژی و جذب سرمایه گذاری خارجی در شرکت فدک 1391
۱۳)مدرس در دوره های بازاریابی و برندینگ در دانشگاه امیر کبیر 1393
۱۴) مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 1392
۱۵) مشاور برندینگ سازمان توسعه تجارت 1394
۱۶) مشاور برندینگ شرکت صنایع غذائی مجید 1390
۱۷) مشاور برندینگ شرکت صنایع غذائی مینو 1392
۱۸) مشاور برندینگ شرکت صنایع غذائی ویتانا 1393
۱۹) مشاور مدیرعامل در برندینگ شرکت سرمایه گذاری ایران خودرو 1393
۲۰)مشاور برندینگ سازمان توسعه و تجارت 1395
۲۱) مشاور برندینگ بیمارستان جم 1390
۲۲) مشاور مدیرعامل در حوزه برندینگ شرکت فراکاران 1396
۲۳) مشاور برندینگ در شرکت نوین چرم 1398
۲۴) مشاور برندینگ و بازاریابی در شرکت ایلیا 1399
۲۵) مدرس دوره های برندینگ و نوآوری در شرکتهای دانش بنیان و خودروسازی 1399
۲۶) مشاور در صادرات ایران خودرو 1400
۲۷) مشاور برندینگ در شرکت آسان کم 1401
۲۸) مشاور مدیرعامل ایران خودرو 1401
۲۹) مشاور معاون وزیر صمت با تمرکز در صنعت خودرو 1401
۱) كتاب هفت رویکرد مديريت برند
۲) کتاب قول برند
۳) کتاب اصول مدیریت برند
۴) كتاب زبان تخصصی رشته های مهندسی
۵) كتاب زبان تخصصی رشته های مديريت
۶) هشت 8 كتاب زبان انگلیسی
۱۴) کتاب مدیریت انتقال اثربخش تکنولوژی (صنعت خودرو سازی ایران)
۱۵) کتاب زبان تخصصی مدیریت تکنولوژی
۱۶) کتاب برندسازان (در دست چاپ)
۱۷) راز موفقیت برند های برتر جهان
۱۸) کتاب برند ملی
۱۹) کتاب ارزش ویژه برند (به زبان انگلیسی)
۲۰) کتاب نکات طلائی برند و برندینگ
۲۱) کتاب سه حلقه مفقوده برند در کسب و کارهای ایرانی
۲۲) کتاب مدیریت بازاریابی به زبان انگلیسی
۲۳) کتاب راه اندازی برند
۲۴) کتاب تجربه برند(در دست چاپ)
۲۵) کتاب برند مدیرعامل (در دست چاپ)
1-بررسی تاثير اعتبار برند بر وفاداری مشتريان درصنعت بانكداری ايران
2-بررسی اثرات ایجاد برند داخلی بر ادای تعهد کارکنان نسبت به برند ( چک-پراگ)
3-بررسی تأثير اعتبار برند بر وفاداری مشتريان درصنعت بانكداری ايران
4-اولویت بندی عوامل مؤثر برندینگ مراکز خرید با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(مورد کاوی: جزیره کیش)
5-ارزش ويژه برند خدمات و رفتار خريد مشتريان در صنعت بانکداری (ترکیه)
6-انتقال تكنولوژی در صنعت خودرو از كشورهای توسعه یافتهISI) ) مقاله ارائه شده ( اسپانيا)
7-موانع انتقال تكنولوژی در صنعت خودرو ايران (ISI) مقاله ارائه شده (يونان )
8-كاربرد هرم ارزش ويژه برند كلر مورد کاوی: در بانك صادرات ايران
9-بررسی تأثير برند خدمات بر وفاداری مشتريان در صنعت بانکداری(آتن-یونان)
10- چالش های شركتهای ايرانی در مديريت برند(مجله برند)
11- ارزيابی اثربخش انتقال تكنولوژی از كشورهای توسعه يافته به كشورهای در حال توسعه مقاله ارائه شده (تركيه )
12- اهمیت نقش برند در اثر بخشی فعالیتهای سازمان های دولتی(ایران)
13- مدل ارزيابی آمادگی صنایع ایران در انتقال تكنولوژی ( آکسفورد- انگلستان )
14- مدلی در انتقال اثربخشی تكنولوژی در صنعت خودرو ايران چاپ در مجله علمی پژوهشی اقتصاد و مديريت
15- نقشه سرمايه گذاری خارجی در انتقال تكنولوژی (سوئیس)
16- همكاری با چين به عنوان يك هدف استراتژيك_ مجله كارآمد( ايران خودرو)
17- موانع انتقال تكنولوژی در صنايع خودروسازی ايران(بلژیک)
18- چالش های شركتهای ايرانی در ورود به عرصه مدیریت برند(مجله گسترش صنايع)
19- نقش برند ملی در جذب سرمایه گذاری خارجی در کشورهای در حال توسعه(سنگاپور)
20- نقش سه حلقه مفقوده برند در ارتقاء برند ملی( فرانسه-پاریس)
21- ده ها مقاله دیگر در همایش های معتبر بین المللی در سراسر جهان
22-استاد پایان نامه های متعدد کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه برندینگ
23- دعوت در همایش معتبر کارآفرینی در آمریکا- فلوریدا 2023
1_ تقديرنامه كتبی از پروفسور تی پون رئيس مؤسسه تحقيقات در آلاباما آمريكا
2_ تقديرنامه كتبی از رياست دانشكده فنی
3_ تقديرنامه کتبی از رئيس دانشکده فنی در همكاری با دكتر ادوين جونز و برگزاری سخنرانی برای دانشجويان
4_ تقديرنامه كتبی از رياست دانشكده فنی در رابطه با فعاليتهای تحقيقاتی و ارائه چندين مقاله علمی
5_ لوح تقدير از معاونت پژوهشی به عنوان مسئول اجرائی هفته پژوهش
6_ تقديرنامه کتبی از دفتر ايران و چين در همكاری و ارائه سخنرانی در همايش صنعت خودرو و قطعه در كشور چين
7_ تقديرنامه از دبیر همایش هشتمین کنفرانس برندینگ در ایران
8_ تقديرنامه از دبیر کنفرانس و نماینده اتاق بازرگانی در نهمین کنفرانس بین المللی برند
9_ تقديرنامه از مدیرعامل پژو از همکاری در برندینگ مشترک ایران خودرو و پژو
بازاريابی بين الملل
بازاریابی و مدیریت بازار
مدیریت انتقال تکنولوژی
مدیریت تبلیغات و برند
و تدریس در موسسات خصوصی و سخنرانی در همایش های مختلف در رابطه با چالش های شرکت های ایرانی در حوزه مدیریت برند و برندینگ(برند گردشگری، برند مدیرعامل، برند رهبری و…)